Знижка -20-65% в катеорії "SALE"

 

Часті питання

Як мені зробити замовлення?

Все дуже просто. Зробити замовлення ви можете на сайті нашого інтернет магазину, або подзвонити нам по будь-якому номеру, вказаному в розділі "Контакти". Також зверніть увагу, що якщо ваше замовлення містить велику кількість позицій, для його більш точної обробки рекомендуємо зробити його через сайт, таким чином, виключити фактор людської помилки при оформленні.

Як скоро я отримаю своє замовлення?

Всі механізми нашого магазину працюють на те, щоб як можна швидше і якісніше надавати нашим клієнтам їх замовлення. Термін отримання товару залежить від багатьох факторів. Якщо товар знаходиться у нас в магазині, то він буде доступний для самовивозу або відправки Новою Поштою в цей же день.  У випадку, якщо товар знаходиться на складі, час його переміщення варіюється від 1-3 дні та оговорюється при оформленні замовлення. Безкоштовно від 1000 грн*, відправимо  Новою Поштою на відділення м. Київ.  З (ПН по СБ) та поУкраїні.

Який у вас графік роботи?

Графік роботи нашого магазину: понеділок-п'ятниця: з 10:00 до 20:00, субота: з 11:00 до 18:00, неділя - вихідний. В цей час працює зал нашого магазину, в якому ви можете придбати собі спорядження, приміряти та придбати речі світових outdoor брендів, отримати високорівневу консультацію на будь-яку тему стосовно спорядження і одягу, представлених в нашому магазині, поговорити про гори та походи. В цей же час менеджери нашого магазину з радістю приймуть ваше замовлення і нададуть відповідь на ваші питання щодо товару.

14 днів на повернення

Наш магазин завжди йде на зустріч своїм клієнтам, і ми усіма методами створюємо найзручніші для вас умови співпраці, будуючи відносини зі своїми клієнтами, грунтуючись на принципах максимального піклування про них. 14 днів,  термін, в який ви можете замінити або повернути куплений у нас товар.

Які доступні форми оплати за товар, куплений в інтернет-магазині?

Наш магазин надає максимально доступну кількість форм оплати, щоб зробити покупки в нашому магазині максимально зручними. З повним переліком доступних форм оплати ви можете ознайомитися в розділі «Доставка та Оплата».

Яким чином оплатити і отримати товар?

Своє замовлення ви можете забрати у нас в магазині, попередньо погодивши час з менеджером. Наш магазин знаходиться в Києві, за адресою вул. Дегтярівська 11, що в 150 метрах від станції метро Лук'янівська. Так само ми пропонуємо вам Безкоштовно від 1000 грн*, відправити  Новою Поштою на відділення м. Київ (з ПН по СБ) та по Україні, про умови якої ви можете ознайомитися в розділі «Доставка і оплата»

Я знаходжусь не в Києві, як мені отримати та оплатити своє замовлення?

У разі, якщо наш клієнт знаходиться не в Києві і не має можливості відвідати наш магазин, або ми робимо відправку службою перевізником Нова Пошта, безкоштовно від 1000 грн*, відправимо на відділення З (ПН по СБ)  по Україні. Яка в найкоротші терміни привезе ваше замовлення. Більшість наших клієнтів попередньо оплачують своє замовлення на карту Приват Банк, що дозволяє їм економити на зворотньому переказі грошей. Так само Нова Пошта пропонує послугу «накладений платіж», при використанні даного методу оплати всі витрати по зворотному переказу грошових коштів покладаються на клієнта.

Що робити, якщо отримаю товар в пошкодженому стані?

При відправці Новою Поштою варто відзначити, що випадків пошкоджень товару на момент написання даної статті у нашого магазину не було. Але в разі виникнення на стільки неприємної ситуації відповідальність за псування вмісту посилки бере на себе Нова Пошта, згідно з умовами компанії.

Що робити, якщо доставка мого замовлення спізнюється?

Доставка вашого замовлення може бути затримана тільки з форс-мажорних ситуацій, і в більшості випадків ви будете попереджені заздалегідь. У разі, якщо попередження не надійшло, просимо вас зв'язатися з менеджерами нашого магазину, будь-яким зручним для вас способом.

Чи впливає тип платежу на швидкість реалізації замовлення?

Тип платежу не впливає на швидкість реалізації або важливості замовлення. Окремо варто відзначити, якщо товар купується за передоплатою, то переданий службі перевізника він буде тільки після надходження оплати.