Графік пн-пт: 10:00-20:00, сб: 11:00-18:00, нд: ВИХІДНИЙ - [докладніше]
 
0

Shopping cart

0 items - 0 грн

wishlist compare

Гарантія та повернення

Гарантійні зобов'язання


Всі товари в нашому магазині забезпечені гарантією від виробника. Терміни гарантії можуть відрізнятися в залежності від виробника товару. За детальною інформацією звертайтеся до наших консультантів.
Для отримання гарантійного обслуговування вам потрібно звернутися до нас, мати чек та заповнити гарантійну рекламацію. Для підтвердження гарантійного випадку потрібно описати проблему і надати фото.

Гарантія забезпечується обміном товару або гарантійним ремонтом. Рішення про спосіб забезпечення гарантії приймається представником виробника в Україні.

Увага! На гарантійне обслуговування приймаються тільки товари в чистому і охайному вигляді.

Інструкція для гарантійного обслуговування
Зв'яжіться з нами у зручний для вас спосіб: Телефон/Email/Viber/Telegram;
Заповніть акт рекламації на обмін/гарантію за посиланням;
Наш менеджер зв'яжеться з вами протягом дня;
Відправте товар на відділення НП (додаткову інформацію отримаєте в зручний для вас спосіб) або завітайте до нашого магазина.
Вартість доставки оплачує покупець;
Як тільки товар буде у нас, ми максимально швидко надамо відповідь.
Варіанти вирішення:
Товар буде відремонтований;
Товар буде замінений на такий же або запропонуємо аналог;
В інших випадках, ми зробимо повернення коштів.

Повернення товару

Ви можете обміняти товар або повернути протягом 14 днів після дня покупки, якщо він вам не сподобався або не підійшов з яких-небудь причин.

Товар повинен бути не використаним, в оригінальній упаковці та не підпадати до списку товарів належної якості, які не підлягають обміну (поверненню), відповідно до Додатка 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1992 року, №172:

перо-пухові вироби;
рукавички;
білизна натільна;
панчішно-шкарпеткові вироби.

Інструкція для повернення
Зв'яжіться з нами у зручний вам спосіб: Телефон/Email/Viber/Telegram
Наш менеджер зв'яжеться з вами протягом дня;
Відправте товар на відділення НП (додаткову інформацію отримаєте в зручний вам спосіб) або завітайте до нашого магазина.
Вартість доставки оплачує покупець;
Як тільки товар буде у нас ми перевіряємо товар на відповідність:
Наявність бірок;
Не має слідів використання;
Наявніст чеку;
Цілісність упаковки.
Та максимально швидко (від 1 до 3 робочих днів) з моменту отримання, зробимо повернення коштів.
Важливо! При поверненні товару, який був оплачений платіжною карткою в магазині, кошти повертаються лише за умови наявності саме цієї картки, з якої була проведена оплата.

При виникненні питань ви завжди можете звернутися до наших консультантів.
У будь-якому випадку, ми будемо сприяти позитивному вирішенню Ваших питань!